Tielt-Winge.
2016 werd het jaar van de Vlooybergtoren van
Tielt-Winge dankzij de veelbesproken Vlaamse serie de Callboys, waarin ene
Devon, Wesley, Jay en Randy potige escortediensten aanbieden en een bedrijfje
opzetten in dildo’s. Alleen, het commercialiseren van hun rubberen upperdares
liep niet zo gesmeerd. Tussendoor bracht regisseur Jan Eelen op magistrale
wijze onze “zwevende ijzeren trap” in beeld. Zo ook in de laatste aflevering
die geladen en tragi-komisch was.
Of er een vervolg komt is nog niet duidelijk, maar ’t feit
is dat er momenteel nog zowat 1486
dildo’s aan de man gebracht moeten worden. Tv-zender VIER, bij monde van
Lies Maesschalk, liet al in Newsmonkey optekenen dat zij een webshop voor
calltoys niet zien zitten (http://newsmonkey.be/article/71803).
Inmiddels is nu een knap idee uitgewerkt om aan de voet van
de Vlooybergtoren deze luxe dildoys als exclusieve memorabilia aan te bieden
via een ‘groene’ verkoopautomaat. Het betreft een energiezuinige automaat met
LED i.p.v. de klassieke tl-lampen en gevoed via hoogtechnologische zonnepanelen
met lithium-ion batterijen. Hij is bestand tegen vandalisme, past harmonieus in
de omgeving en is quasi onderhoudsvrij. Het vullen van de Dildomatic kan gedaan
worden door gemeentepersoneel (lichte handenarbeid, weinig stress) of een
ambulante gepensioneerde. Betalen gebeurt met Payconiq of kredietkaart via een
beveiligde 4G-netwerkverbinding. Deze verkoopautomaat kan 3 maal 60 dildo’s
bevatten (de Jay XM, Devon XL en Randy
XXL).
Voor een discrete inplanting gaat het aangeduide marketingbureau
overleggen met de gemeentelijke diensten van Stedenbouw en Ruimtelijke Ordening.
Het promobureau Billtoys hoopt natuurlijk dat onze liberale schepen Van de
Gaer het concept genegen is en de plaatsings- en uitbatingsvergunning nog vóór
het hoogseizoen kan afleveren.
Ook de mannelijke toeristen zullen aan hun trekken komen,
want voor hen zou er een gelijkaardige automaat komen met keuze tussen
een replica van de legendarische munt van Jay Vleugels, een miniatuur
Vlooybergtrapje - in de aard van de Leeuw van Waterloo - of een rubberen wapenschild van Tielt-Winge.
Dankzij een concessieformule zal onze gemeente er risicoloos
gevoelig beter van worden. Voor de toeristen is het een extra prikkel om
naar de Blereberg af te zakken, om niet te spreken van een heuse toeloop als er
een tweede seizoen van de Callboys op teevee komt. (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-tielt-winge/iedereen-wil-plots-zwevende-trap-zien-a2891556/).
Een win-win zaak dus voor alle partijen en tevens een flinke
opsteker voor schepen van Toerisme Yvette Duerinckx.
Nog deze tip:
Ter orientatie is er de anonieme test van
Flair: ”welke Callboy zou jij moeten
boeken?” Klik hiervoor op deze link http://www.flair.be/nl/test/398042/test-welke-callboy-zou-jij-moeten-boeken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten