11 november 2018

Tielt-Winge. Fileleed en Liefde op de E314

Tielt-Winge. Morgenvroeg is 't weer zover: kilometers fileleed over het hele land.
Of toch niet voor iedereen?

Buurman bracht in 2014 een leuke insteek over de file de E314 met het melancholisch liedje “Fileleed en Liefde”. https://www.youtube.com/watch?v=ooqOJsrDm3Y

Fileleed en liefde
oh wat gaat het traag
trager dan normaal
trager dan de wissel van de wacht tussen zon en maan

Wat voel ik mij alleen 
maar ik ben echt niet zo alleen
we rijden samen maar apart naar het binnenland

maar ik wil fileleed en liefde
met je delen 
draai het venster naar beneden
zet de radio op 10 
want ik wil fileleed en liefde met je delen
laat ons dansen in de regen
op de E314

traag, maar voor mij niet traag genoeg
je lijkt oogcontact te mijden als ik voorbij rij en teken doe

enik wil fileleed en liefde
met je delen 
draai het venster naar beneden
zet de radio op 10 
want ik wil fileleed en liefde met je delen
laat ons dansen in de regen
op de E314
de E314

oh zo mooi zo vrij zo snel
zo vogelvrij vertel 
je naam aan mij en dans 
tot het einde

oh wat gaat het traag
maar voor ons niet traag genoeg
morgen komt een nieuwe kans
een nieuwe dag
met fileleed en liefde
om te delen 
draai het venster naar beneden
zet de radio op 10 
want ik wil fileleed en liefde
fileleed en liefde
fileleed en liefde om te delen ...  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten